Tuesday, February 28, 2012







29 FEBRUARI 2012

29 Februari

Hari penting.  Kehadirannya hanya sekali dalam 5 tahun.  Perlu ada sesuatu yang istemewa dizahirkan sempena hari ini.

Bubur Nasi
Kalian mungkin tidak merasa apa pun istemewa pada menu ini.  Tapi pada aku menu ini sangat istemewa.  Sangat bermakna.

Untuk menyempurnakan menu ini.
Pertama mestilah... apa ya.  Silap tu.  Aku dah tak gila tupperware macam dulu lagi.  Sekarang aku nak menggunakan pinggan mangkuk yang aku beli di Langkawi tahun 2007 dahulu.  Aku beli set 4 orang makan gitu.  Tak jadilah buat bubur ni.  Sebab tak ada sudu batu.  Melecur nanti mulut makan bubur guna sudu besi. 

Langkah ke dua dan seterusnya akan bersambung selepas aku balik dari Langkawi nanti pada 4 April 2012.  Langkawi.  Nantikan kehadiran ku 2 April ini. 
 




No comments:

Post a Comment